Saturday Night Live

Några har (of course,Lindsay är bloggerskornas prinsessa) skrivit om att Lindsay Lohan hostade SNL för ett par dagar sedan. Det har hon även gjort 2 ggr innan och jag tycker faktiskt hon är en bra skådis,för att vara teenage-skådis iallafall! SNL är ett riktigt bra program, ända sedan dem började visa det på svensk teve för nåt år sedan,har jag (och Annie) älskat det.
Tyvärr,tyvärr visas det inte på ZTV längre..Men alla borde få upp ögonen för det, för det är riktig komik med Hollywood-stars. sjÄLV har hur många SNL-klipp som helst på datorn och det är bara att ladda ner!

A TRACE
Hanna

de är ju super kul! speciellt när mk o ash var me! ;)

asha

hmm...de bästa är enligt mig inte de nya avsnitten med aktuella hollywood-kändisar som du skrev i det gamla inlägget. Den absolut bästa snl-peridoden var när adam sandler, chris rock, chris farley, mike myers, david spade och rob schneider var med. Det är verkligen humor på hög nivå!

2006-04-18 @ 17:44:19
Susanna

asha:jo det tycker faktiskt jag. jag har svårt för att se på gamla tv-serier...men sett ett par avsnitt.

2006-04-18 @ 18:52:46

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback