Varför är det så?

...att när jag väl har pengar till vårkläder dras jag istället till Åhlens,Kicks och NKs hyllor fyllda med skönhetprodukter?

...att den fucking jävla tanden gör så ont!! Hlava min mun är bedövad?

...att folk jämt och ständigt bekräftar ens fördomar?

...att fula tjejer har pojkvänner?

...att kändisar ser smashing ut oavsett vad dem tar på sig och inte jag?

...att jag vill ha
Koss-lurar även fast jag nyss köpte nya?



A TRACE
Anonym

Koss hittar du lätt och billigt på blocket! Typ nån hundring...

2006-04-28 @ 18:11:37
Ida Annie

Koss-lurar är överskattade.. och det där med att fula tjejer har pojkvänner är orättvist ;/

v

...att folk jämt och ständigt bekräftar ens fördomar?
som vilka då?
...att fula tjejer har pojkvänner?
de har fått jobba på sin personlighet istället;)

2006-04-28 @ 21:59:34
Carro

Koss-lurarna är verkligen inte överskattade, jag älskar mina, grymt ljud! :)

2006-04-29 @ 07:46:32
URL: http://www.fashionsquad.com
Susanna

anonym:tack för tipset
Ida Annie:oh nej i lovee theem.jag vet :P
v:Alla människor runt omkring mig typ. Jag vet. Ibland blir jag bara så trött
Carro:jag vet dem e gryymma

2006-04-29 @ 10:19:12
luisa

om fula tjejer har pojkvänner skulle ju du haft en.. nej men på allvar så kan du ju bara inte skriva skärpning.. ok ja jag förstår om du tar bort detta meddelande.

2006-06-08 @ 18:16:08
Susanna

luisa: ja det kanske du har rätt i,jag är ju faktiskt ingen bombnedslag.. jag lovar jag ska inte ta bort den!

2006-06-08 @ 18:39:14
URL: http://sussiella.webblogg

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback