Haha

Detta är inte sant. Jag tar äntligen mod till mig och går till frisören efter att ha upplevt 3 förfärliga händelser just där. Hej, jag ser ut som en pojke. Med halva håret mörkt och halva håret ljust. JÄVLA HOR-FRISÖR!!!!
Varför kan aldrig någonsin någonting funka för mig? Jag orkar,orkar,orkar inte. Detta är inte vad jag behöver nu. Stackars mitt hår,det vilar en förbannelse över detta förut så vackra ting. ÅÅåååh vad jag hatar allt.

A TRACE
acko

Klipp till en igelkottstaggig frisyr och färga det svart eller rött!

2006-08-26 @ 20:14:49
Sussie

acko:hhaha o herregud det e alltså den värsta frisyren som finns

Anonym

visa bilder :)

2006-08-26 @ 22:02:38
Linnea

Neej, vad jobbigt jag känner verkligen igen mig. Mitt tips är att när du väl hittat en frisyr du trivs med - keep it. Ändra inte den nästa gång du klipper dig för då är chansen ganska stor att du blir missnöjd igen.

2006-08-27 @ 17:08:24
URL: http://linneasliv.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback