Tidnings-abstinens

Åh va jag har längat efter ELLE och Damernas! Idag kom äääntligen ELLE!!
'Förbättring på prenumerations-fronten tycker jag.
 Nu ska jag strax strax göra te,sätta på musik och läsa från cover to cover.
Det är egentligen bara Damernas och ELLE som jag verkligen gillar. Och Pause,som knappt finns som gratis ex längre. Glamour,Vimmel,Vr,Cosmo= blabla...Bortslösade pengar egentligen. Fast allra bäst är brittiska ELLE, just det den måste jag köpa!
Jaja, hejdå på er,


A TRACE
Anonym

nä fy.. damernas ? "sådöjerdumagen-repotage" känns sådär halvkul när man kan läsa i vr om lite mer intressanta saker än så. Men ELLE är alltid bäst. Alltid !

2006-08-14 @ 22:05:19
Susanna

anonym:nääe såna repotage tycker jag verkligen inte att det är. men men,smaken är som baken. japp,elle,the 1 and only.


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback