Despo efter jul

Okej så här lite julstämning har jag aldrig haft. Det är 15 grader, torrt på marken och agnes går i sin skinnpaj liksom. Så I figured, om jag lite visar jul här i bloggen kanske  det skickar några signaler,eller något:P
Högst på min önskelista står
den och sen den här. Inga överraskningar...
Jag kan ju lista några julfavoriter på musikfronten ocksÅ, här är man ambitiös.

Have a very merry chrismukkah (O.C julskivan)
All i want for christmas is you- Mariah, såklaaart
Once upon in december-från Anastasia,typ jättejätte fin låt
I saw mommy kissing Santa claus-Jackson 5, gulligull
I'm dreaming of a white christmas-Bing Crosby, mr chrismas liksom
och Oh no it's christmas skivan, som jag bara hört lite ifrån men  bara titeln e klockren






fff

yyy                                           
ky

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback