Rock en roll

Mando-dvdn är helt schuuukt bra, dem är så bra live (förlåt för mando diao tjötet). Nu e jag lite trött på slow indie och Laleh efter julen så det blir back to roots,eller nåt:P

Tv & me-Mando Diao,deras bästa just nu
Good morning,herr horst-Mando Diao,alltid varit min favorit
Uncle Johnny-Killers,"when everybody else refrains,my uncle Johnny did cocaine.."
Sofa song-Kooks,och jag längtar tillbaks till Malmö
Tainted love-Clash
The fallen-Franz Ferdinand, e inget stort fan av Franz F egentligen men den här skön
Last chance-Sugarplum fairy, -ll-
The black mask-The noise conspiracy
Club foot-Kasabian, Kasabian är så lääskigt bra!
Blood-Editors

61456-203
IN ♥

A TRACE
Anonym

jag älskar clubfoot =)

2006-12-28 @ 12:04:14
sanne

oh this I like ;D baaaaara riktigt jävla good shit!!! kvällen på kb var den bästa! mm, take me back...

Suss

anonym:en av deras bästa,helt klart
sanne: jag kan bara hålla med.

2006-12-30 @ 22:08:16
URL: http://sussiella.blogg.se
Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:31:25

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback