12/7 finally!

Så,nu är jag tillbaka efter ett par dagar på Annas sommarställe.
Igår åkte vi in till Gbg för att se Pirates 2, Död mans kista! Om man läst diverse inlägg så vet man att jag (inkl Anna) är värsta Pirates of the caribbean-fansen. Så detta var stort ;)
 Älskade den,såklart! Och både Johnny och Orlando är dubbelt så  snygga som i första. Måste ses av alla! Nu dröjer det drygt ett år tills trean kommer till biograferna...

Nu ska jag bo själv hemma, fram tills på söndag. Joanna och Julia på Arvika och pappa i huvudstaden. Ska bli fett nice! Fast måste ju göra lite vuxensaker från och med nu typ diska,laga mat och gå å handla. Fan va jag ska bunkra upp med onyttigheter ;) Jaja, wish me luck.

Btw, veckans
snyggaste bikini! På min favorit Kate Hudson. Shit,hon ser ju ut som hon e 20 bast. I vilket fall så är det röda det nya svarta för tillfället, för mig iallafall.

A TRACE
Julia

Kates bikini är grymt snygg!

v

ja, bikinin var snygg! och POTC var bäst! så bra! johnny var asrolig:)

2006-07-13 @ 22:28:59
URL: http://fikison.blogspot.com/
Susanna

v:jag veeet, måste nästan gå och se den igen :)

2006-07-13 @ 23:24:34
URL: http://sussiella.webblogg
Sara

Fan vad bra Pirates vad!! Älskar Johnny var skitsnygg och skitrolig! En favorit.

2006-07-16 @ 13:47:25

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback