Chill söndag

Åh vilken mys dag det är idag. I Göteborg är det mulet och lite småkyligt i shorts liksom. Då får man inte dåligt samvete av att vara inne hela dagen...

Rensingen av rummet fortsätter och idag hittade jag alla gamla halvfulla dagböcker. Från 8 år och uppåt. Så jävla roligt och läsa, och lite sorgligt ibland. Dagböcker är värdefulla grejer,dem ska man spara tills man är 80 år då man kan ta fram dem och nostalgisera sig.

Ska träffa Anita snart och gå ut för 2a gången idag. Tänkte ta en promenix i Linné eller kanske Slottis. Måste köpa nånting..som jag inte vet vad det är. Jag blir alltid sugen på nånting och kan inte komma på vad det är. Glass?Nej. Godis?Nej.Jordgubbar?Nej.Kaffe?Maybe...
Tipsar på lite nyfunna favoritlåtar. Sega sommardagar är dem bästa dagarna för att ladda ner och lyssna på musik!

Hard-Fi-Stars of OCCTv
Nine black alps-Unsatisfied
Ms Dynamite ft Kymani Marley- Seed will grow
Frou Frou(aka Jem)-Maddening shroud
Razorlight-Somewhere else
Travis-Sing (ok inte ny men Travis är finaste sommarmusiken!)
Mando Diao-Sheepdog

to be continued...




A TRACE
v

haha jag har också läst mina gamla dagböcker, det är en pina!

Anonym

Vad ska du göra med dem när du är 80 då? Använda sidorna som dasspapper eller? BTW (om du vet vad det betyder), ingen dag kan vara mysig med massa jävla Göteborgare!

2006-07-11 @ 01:04:03
Från två komiker i Stockholm!

Om du har läst alla mina sarkastiska inlägg om göteborgare och kaniner, så tackar jag för mig och hoppas att du någon gång kan få ut huvudet ur din jävla kanindräkt!

2006-07-11 @ 01:51:59
Susanna

stockholmsmänniskan:haha det har varit ett sant nöje att ha dig på min blogg. och hörrödu du borde kanske skaffa en såndär grön kanindräkt,du verka vara lite smått besatt av dem...

2006-07-12 @ 20:45:45
URL: http://sussiella.webblogg
Anonym

Tack för den här gången. Men det där med den gröna kanindräkten tror jag att jag hoppar över tills vidare!

2006-07-13 @ 14:11:59
Anonym

Frou frou är inte Jem, det är Imogen Heap. Kolla detta http://www.youtube.com/watch?v=bftYlGNUlUg är det Jem är jag tomten ^^

2006-07-14 @ 14:14:21

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback