Listjunkie

Oj vad trötta alla är på alla listor kan jag gissa. Men jag är en tvätt äkta list-junkie så ni får ha överseende. Ni skulle se mina block,dagböcker osv...

Lånad från Bohemica (bloggkonstnären)

Namn: Susanna
Smeknamn: Sussie
Ålder: 14 going on 15
Längd: 174 typ
Vikt:
Favoritväska: Min finfula pås-axelremsväska från H&M.
Favoritkändis: Johnny Depp
Skostorlek: 39/40/41
Hårfärg: Inte naturlig
Ögonfärg: Grön grå bruna,typ
Favoritfilm: POTC och Walk the line
Favoritskor: Vita Converse
Drömjobb: Filmskådis,journalist,kock
Favoritbutik / Sverige: H&M
Favoritbutik / utomlands: H&M
Favoritkaffe: Cappuccino
Sofi eller Ebba: Sofi
Favoritstövlar: Hm...isåfall  några platta
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Olika
Hur många skor har du: Inte många. 3 som används
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci, fast LV har rätt läckra plagg
Kilklack eller stilett: Neither. Flat,flat,flat!
TV-program: FRIENDS
Drömutseende: Att se riktigt cool ut
Fulaste plagg i din garderob: Turkos stretch volangkjol årgång 2003
Snyggaste  bekvämaste plagg i din garderob: Min stoora svarta hoodie.
Favorittidning: ELLE och diverse filmmagasin
Länder du varit i: Sverige, Danmark, Schweiz,Italien,Turkiet,Grekland,Egypten,Tunisien,Spanien,England,
Länder du vill till: USA och Frankrike
Favoritplats i hela världen: Rom
Favorithändelse i hela ditt liv: När jag kom in på Sv balettskolan kanske?
Husdjur: Nej

Drömbil: Range fucking Rover ;D Eller the batmobile...

A TRACE
Emily

Åh, älskar du också Rom :) Underbar stad. Trodde jag typ var den enda. Alla verkar gilla Milano & London så mycket


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback