Sophie Kinsella

By now har väl alla svenska fashionistas läst En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella.
Och hälften dissar den och hälften diggar den. Jag tillhör senare gruppen.
Den är ju inte världens mest välskrivna bok men jag fastnade direkt för Sophie Kinsella.
I Turkiet köpte jag hennes senaste bok The Undomestic godess (workoholic-advokat hamnar i en knipa och av misstag börjar hon jobba som hushållerska!)  och i förrgår blev det  Shopaholic takes Manhattan,den andra boken i Shopaholic-serien.
Halva är utläst så jag får springa ut och köpa den
tredje snart! Jag har alltid svårt att lägga ifrån mig böckerna, hon skriver på sånt kul sätt och karaktärerna screws up jämt och ständigt.
Bästa sommarförfattaren, enligt mig.
Och det är mkt bättre att läsa på engelska, får man in hela den här "Londonkänslan".
Japp,min lilla recension av Sophie Kinsella.

Senatse samtalet:
Sara:okej fort vilken är bästa Vänner säsongen?
Sussie: 3an eller 7an!
Sara:okej hej då
;)

Ruskigt trött
idag för övrigt, tjejerna och jag dansade oss svettiga hela natten (eller ja nästan).
Idag ska jag nog hänga hos Annie (eller mig) och chilla,se på film o.sv. För ikväll är vi på G igen...Haha,det där lät som en dålig sommardänga...

A TRACE
amalia

Jag har precis börjat läsa den. jag diggar den!

Anonym

var dansade ni nånstans :D ?

2006-07-23 @ 23:55:04

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback