T-shirt snack

Jag har väldigt länge varit väldigt sugen på något döskall-igt  (surprise). Min syster har snyggaste sjalen men jag är mer sugen på en tröja. En svart enkel t-shirt typ , med stort döskalle tryck.
Jag är väldigt mycket inne på t-shirtar nu. Har inte förrän nu kommit på vilket otroligt praktiskt plagg det är.
Den här kommer från Zadig&Voltaire tror jag, i kashmir och kostar över 2000:Pii

 Den
här är lite för läskig. Den här är för liten. Annars så skulle ju den här passa mig perfecto. Och this one! Dessa coola shirts finns hos t-shirt.com.

A TRACE
amalia

Den första är en misfits tröja. ett amerikanst punk band! jag har en sån och jag äääälskar misfits! ska ha på mig den på onsdag när jag ska på dropkick murphys på trägårn'! bild på dagens kommer nog på onsdag. du kan ju titta in!

Susanna

amalia: och man ska ju absolut inte ha på sig bandtröjor omman inte gillar bandet. så då skulle den in epassa mig ;) will do!

2006-07-30 @ 16:43:06
URL: http://sussiella.webblogg
Anna

På butiken Zadig&Voltaire hittar man mängder av tröjor och plagg med döskalletryck!

2008-02-20 @ 12:54:10

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback