Deprimerande!!

Det allra värsta är att varken jag eller Emma kommer att kunna se våra älsklingar på scen.
Arctic Monkeys spelar på Trägår'n (Accelerator festivalen) 5 juli. Dvs att jag inte kan se världens bästa Alex när han och co spelar på ett ställe som jag åker förbi varje dag! Det är riktigt  upprörande.
Anledning?
Åldersgräns
såklart, fucking jävla åldersgränser. Alltid. Överallt.
Hoppas på att på nåt sätt få en skymt av dem iallfall, hänga utanför från 5 på morgonen som en annan groupie.
arct

A TRACE
sweet

Jag ska dit. Det ska bli kul. Jag kan ju rapportera om det var lika bra som det borde vara.

Tråkigt för dig.

Susanna

sweet: väntar på rapporten :D!

2006-06-29 @ 20:19:28
URL: http://sussiella.webblogg
Ida Annie

Jag ÄLSKAR att ha fyllt 18 ^^

2006-06-30 @ 18:52:26
URL: http://stylebyida.blogg.se
Anonym

Jag skulle också varit deprimerad om jag var en grön jävla kanin, som dessutom kommer från Göteborg! Din spygröna kaninjävel!

2006-07-11 @ 01:35:11

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback