Hemma från Turkiet & VM-depression

Jag hatar när Sverige åker ut mästerskapen. Sist mot Senegal (8del oxå?) då grät vi ju nästan, asså här hemma. Denna gången inte fullt så farligt för jag har inte varit så värst insatt men ändå.... HATAAA VM,just nu. Blir helt deppig,inga fler spännande matcher,inga fler underbara landslagspelare,framförallt ingen mer HENKE detta var ju hans sista match.  Så det var ju inte bästa sättet att komma hem till Sverige på....

Turkiet var riktigt härligt!
Kommer sakna Medelhavet,poolen,maten och den heavy hunkiga ryssen. Lite semesterbilder (dvs bilder på mig och Annie) får ni :D haha grattis...
Solade däremot inte riktigt seriöst förrän sista dagen, utan skydd. Bränd. Vi snackar steka-ägg-på-mina-knän-bränd. Inte kul!

Har fått en favoritförfattare, Sophie Kinsella (fast det är hennes "artistnamn"). En shopaholics bekännelser var riktigt rolig och  jag köpte en till pocket nere i Turkiet , The undomestic godess, precis lika kul! Så nu ska jag inhandla de andra Shopaholic-böckerna.Perfekta sommarläsningen...

Även fast jag typ redan saknar Turkiet är det grymt skönt att vara hemma i mitt eget rum nu.
Min sääng liksom! Ahh. Och så saknar jag Joanna & Julia. (Joanna e hos pojken och Julia i Grekland)

På något jävla vänster fick jag infall idag och längtar skitmycket till hösten också. Reasons?
♥Jag fyller 15 den 24 september!
♥Älskar att shoppa höstkläder. Bekväma (tees från Harmony t.ex)plagg,jacka,jeans.
♥Alla serier drar igång! O.C,DH,Prison Break,Top Model.
♥Jag är en regn-person. Jag älskar regn.
♥Allt är så mysigt på hösten. Dricka te, ta promenader, ha stora softa tröjor på sig os.v.

Fast å andra sidan är det plugg igen. Denna gången fasar jag extra mkt. För jag måste välja fucking gymnasium. Hur gör man hallå?

 SOMMAR,SOL OCH BAD
llaaaa
aa ahh j
 hh

A TRACE
Julia

Åh! Vad härligt med turkiet!
Men alltså, jag får också konstiga infall och längtar till hösten av precis samma skäl som du!...Jaja, vi får väl tvinga oss igenom sommaren ;) haha, det ska nog gå bra. Tänk bara på att bada, vara ute med kompisarna länge på kvällarna nu när det är så ljust ute och grilla (Maat :P)...mysigt det med :)

2006-06-24 @ 23:00:16
sparris

Välj du en gymnasieutbildning som ger dig möjligheter att söka viadre vad du vill till högskola sen, d v s så brett som möjligt. Men jag håller med, fy fan för att vara en torftig liten människa som knappt vet vad man vill och så ställas inför såna val... O_o

emma

..och var var det där du sa i skolan om att ; glöm allt jag någonsin sagt om att jag gillar regn, JAG HATAR REGN! haha sussie i ett nötskal ;)

2006-06-28 @ 20:17:59
amanda

Men guud vilka härliga bilder!

2006-07-08 @ 11:22:41
URL: http://aaamanda.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback