Summertime

Första dan på sommarlovet är avklarad. Snacka om att det är sommar med stort S. Det är fööör varmt i Götet,iallafall för att vara fast i en central lägenhet (also known as BASTU). 
 Haft riktigt kul på sista tiden.
Sorgligt att lämna alla girlsen i klassen. ALLA är ALLTID bortrest på sommaren och vad ska jag göra dårå? Jaja, vi får se vad som händer. På fredag ska vi på Just my luck iallafall;)
Och på lördag drar jag till Turkeey.
Shoppat lite grejor till resan idag.
Randig 3kantsbikini+svart trosa, solspray,rött linne,
pocket (snyggaste omslaget) och härligaste rosa bodylotionen från ACO,Summer breeze.
Hitta en klänning (!) jag ska köpa också. Svart axelbandslös,lite rynkad i midjan,149:-. Bra som både strand och everday-klänning. Lite excited jag har aaaldrig köpt en klänning. Yeahj.
Imorgon måste jag väl börja packa...

Och så Suecia vs Paraguay. Damn, vad jag längtar. Fotbolls VM är så jävla underbart.
Jag som är värsta antifotboll annars.
Roligaste är mål under tilläggstid eller typ sista sekunden,eller straffar. Sjukt kul! Tjejerna hemma hos Caroline, med största teveskärmen ever, inte dåligt.

Julia är på Hultan nu. Fucking avundsjuk.Hon hade tydligen sett Rar, haha... More importantly, kommer hon se SNOOK och STROKES.

(Ursäkta men fyfan vad töntig intervjun med Lindsay i VR var. Man kunde se och känna hur stoltheten bara pyste ur Ebba..)

A TRACE
v

klänningen, vart hittade du den?

2006-06-15 @ 12:24:53
Emily

Håller med ang lindsay intervjun. Efter att ha läst den kommer man mer ihåg ebbas skor och väska än det som lindsay sa.

amalia

haha, aa visst är fotbolls-vm kul?! satta och kolla på sverige matchen igår.
Håller med om lindsay-intervjun.

2006-06-16 @ 13:55:36
URL: http://amaliaaa.blogg.se
linnea

Var i stan bor du ? =)

2006-06-17 @ 13:46:17
emerentia

Håller med. Men det kanske var svårt att fylla ut artikeln annars. Annars funderade jag mest över hur länge det tagit Lindsay Lohan framför spegeln träna in "blinkningen" som var med på 2 bilder.

2006-06-18 @ 18:03:16
URL: http://emerentia.blogg.se
Michaela

Såg hon mig? Fan va skoj!

2006-06-18 @ 21:27:58
URL: http://rar.blogg.se
Ebba

Äh, Klart att man skulle varit stolt om man haft sådan tur och hade en ny Marc jacobs väska på köpet.

2006-06-19 @ 11:36:23
URL: http://casualmixture.blogspot.com
katrin

instämmer!

2006-06-19 @ 15:30:35
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se
Sara

Asså hela tidningen var ju om hennes jävla Marc Jacobs väska, den poppade upp överallt i alla artiklar haha :S well well hope you´re enjoying Turkiet nu sussie! (L)

2006-06-20 @ 21:26:08
Susanna

v:HM kompassen,men den fick åka tillbaka ändå
Emily:thats all i'm saying
amalia:och nu är vi ute, SORG
linnea: i stan ;)
emerentia: haha precis,såg lite pushad ut
Ebba::P
Sara: det gjord ejag! back i sverige nu

2006-06-24 @ 23:01:08
URL: http://sussiella.webblogg
linnea

hm okey tänkte vi kanske är grannar? :P bor också i stan!

2006-07-07 @ 01:58:43

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback