Dagens "outfit"-begreppet

Jag har alltid tyckt det uttrycket är så löjligt. Men det är det bästa att använda ändå...liksom vad ska man annars säga dagens kläder/klädsel/utstyrsel?? Näe...
En
outfit är,tycker jag,något mer avancerat lite mer uppklätt. Inte alls som mina slapp-kläder ;)
Så just to make a point kommer jag hädan efter sätta ut " vid outfit.   


Ursäkta för att jag blir lite ego här men men! Kollar nu igenom ännu lite fler gamla bilder,från samma tidsperiod ungefär. Känns så konstigt att se bilder härifrån,för jag är&ser ut så sjukt annorlunda nuförtiden
Kan inte riktigt se mig själv där,även fast jag kan det. Samma sak om man kollar på småbarnsbilder,visst kan man inte riktigt relatera till att det liksom JAG på bilden,??
ggg,.l.  →→→  öäöä'
Här var det Mary-Kate som var stilförebilden ;P                

A TRACE
J

fan vilken snygg t-shirt!vart har du köpt den?hör gärna av dig om du vill sälja.
Ha det fint kära bloggerska!

2006-03-18 @ 17:19:02
Susanna

J:det är med Frank Zappa,min pappas!

J

din farsa vill inte sälja då?:P
Må fint!

2006-03-18 @ 21:21:04
Susanna

J:haha nono,har massa gamla typ 70tals t-shirtar som han älskar över allt annat,sorry!

2006-03-18 @ 23:44:19
URL: http://fashionistas.blogg.se
Anonym

T-shirten var riktigt snygg :D Det är så kul att kolla på gamla kort och se hur man har förändrats. Ha det bra!

2006-03-19 @ 19:53:27
URL: http://www.theredhead.webblogg.se
emma

frank zappa ? till mig sa du att det var en författare? haha.

2007-04-12 @ 16:49:39

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback