"Jag har bara 2 krav på min framtida kille"

Ur gårdagens GP, Nemi säger;

Johnny
Du och ja,Nemi,vi har samma krav...

Ja detta blir "nya bloggen",fast ni får inte se det som ny blogg-utan fortsättning på gamla. Alla gamla inlägg finns ju kvar där och så...Bara uppdatera ert bokmärke (om ni har ett,hinthint).

Idag har jag gjort lite olika småsaker, kollat på Walk the line (än en gång avundats och beundrat Reese) träffat en kompis,läst ELLE med Salt&blandat och varit på middag.
Dagen har varit väldigt...hm...harmonisk.
 Med tanke på att det är 2 veckor utan skola. Jag kan inte få nog utav tanken,visst har vi läxor till efter men ändå,och  Kommer ju kännas som man jobbar,och min dröm är typ att ha ett jobb;) Förhoppningsvis får jag lite extrajobb i sommar eller något.
Det är på Condecco bytheway! Jag längtar,fast jag blir nog lite nervös imorgon... Får ju en svart FilippaK-tee iaf ;)

Resten av kvällen ska spenderas i soffan med systern framför Phone Booth med fulsnygge Colin Farrell (ok,mest snygg). Den är  faktiskt bra den filmen.



A TRACE
Julia

Byter länken snart och passar på att bli första kommentaren på din nya blogg... Mouhahaha... :)

v

filmen var bra men slutet var jättedåligt :/ det borde ha varit pizzabudet som ringde

2006-03-13 @ 12:57:38
Joanna

Johnny Depp... *dreglar*.. Skulle ju vilja att han knackade på nån gång med en bukett.. skitsamma . bara han knackar på:-P

2006-04-22 @ 18:35:02
URL: http://joannaglamour.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback