Lördag!

Japp. Började dagen med att käka frukost på mitt kära Condeco med Ansa. Haha vadå reflex att plocka disken?? Sen skulle jag träffa massa tjejkompisar från klassen. Vi var la typ 7-8 st och att hitta ett café med så många platser en solig lördag i Gbg, är SVÅRT. Men surprise surprise fann vi några bord på Espresso House i Vasastan. Vanilla-latten var för söt för mig...om man ska ha sött kaffe ska det vara Vanilla nut latte!
Det blev alltså ingen Ebba-signering för min del,boken kostar liksom nästan 300:- ute i affärerna och det har jag ingen lust att lägga just nu.

Jag shoppade Mavala i färgen
Wichita (typ halv-transparent-beige) och ett base-coat. INTE Maybellines mousse rouge... "Försenade ngr veckor",tack för den.
Sniffade även lite parfymer (tips:Paul Smith floral,typ 300 spänn!) och åt årets första vår-glass,Solero Peach Yoghurt,my fav!
Just nu använder jag annars Issey Miyakes L'Eau D'Issey-väldigt speciell och rätt stark doft,lite oväntat.
Shoppa parfymer,teknikprylar,vårskor och väskor är det bästa!

Börjar känna mig förkyld btw. Ikväll måste jag tyvärr,tyvärr plugga massa och så kollar jag nog på View from the top som jag fått låna, den e faktiskt bra. Och så har jag ju kvar saker i min avskeds-påse...Typ...choko-muffin med creamcheese fyllning;D

Dagens bästa: 600 kr på kontot och pappa höjer till 700 nästa månad:D


A TRACE
Astrid

Oh! Mousserouget tycker jag ar bra, fast det ar inte lika fantastiskt som man kanske kunde hoppas... Men it does the trick liksom... och det ar jattelatt att jobba in, man behover valdigt, valdigt lite for att det ska bli resultat. Det ar en rolig variation att ha i necessaren tycker jag.

Oh, och Issey Miyake =

Astrid

Eh, det skulle ha varit ett litet hjarta efter Issey Miyake =, men sa blev det visst inte. Eh. Det forsvann liksom. Jaja.

2006-03-26 @ 14:53:10
URL: http://www.myspace.com/astridwiezell
clara

300? boken kostar bara 170...

2006-03-26 @ 16:55:26
Sara

Måste bara tipsa: Boken kostar 198 kr på Åhlens City (nordstan)!

2006-03-31 @ 23:36:51

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback