Medan jag ändå håller på...


Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Frusen som fan
Favoritgodis: Sånt godis jag hatade när jag var liten typ,gelesnäckor,colaflaskor och Ferraribilar.
Är det nåt du absolut inte äter: Egentligen inte. Men jo,äckliga saker.
Kläder just nu: Gråelerad tracksuit,vitt linne,raggsockar.
Musik just nu: Provider-N.E.R.D
Vad sa du senast: "MMM..."
Favorit-hangout: Min säng,Annies säng.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 50-talet! Och 17/1800-talet!
Sommarplaner: Inget än. PANIK.
Fisk eller badkruka: Badkruka, nuförtiden. Fast inte när det gäller pool :)
Saft eller alkohol: Citonsaften i bamba
Längd och vikt: Längd:wahtever längd 173 vikt: aaaaah,shysssh
Hur många kuddar sover du med: 4 normalstora en gigantisk och två avlånga.
Favoritväder: Vårsol.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: iPod,Cocacola,DVD och alla DVDfilmer som finns.
Spelar du nåt instrument: Nej. Mne jag vill kunna värsta riffe tpå elgitarr.
Morgon- eller nattmänniska: Natt!
Sparare eller slösare: Äh,Jag har ju ändå aldrig några pengar.
Vem är viktigast för dig: Du?
Bästa film: Piratesofthecarribbean,Walk the line. Just nu. Zoolander-bästa komedi.Pianisten.
Tror på liv på andra planeter: JA
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha jodå.
Älskar du henne/honom fortfarande: Hans fucking faboulas face iaf.
Har du några homosexuella vänner: Bekanta,ja.
Tror du på mirakel: JA!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej. Inte från "båda parterna" åtminstone.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ibland
Ser du på kärleken som ett misstag: Japp. Orka kärlek.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 tjejer, 1 års mellanrum.
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Som in i helvete. Big problem
Snarkar du? Ibland,tyvärr. Och pratar,skrattar,skriker och går i sömnen.
Stjärntecken? Vågen. Alltid bästa horoskopen man...
Rädd för insekter? Livrädd.
Äckligaste insekten: Myggor!!!!!!
Största svaghet: Många. Jag e en svag människa.
Det här är jag bra på: Otroligt självkritisk. Så det är väl att vara otroligt självkritisk.
Bästa bok? "En ö i havet"-böckerna.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att få tre önskningar i veckan.
Vad vill du jobba som? Journalistik (gärna tv), moviestar. KÄND.
Chips, morötter eller godis? Lantchips,gräddfil.
Pizza eller hamburgare? Pizza,för första gången i mitt liv.
Skriver du dagbok? Mmm en speciell sorts dagbok.
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej fyfan,ehm...:)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?Nej,skällde nyss ut en kompis som tog hål i naveln..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat. Inte lika pedantisk som Annie dock..
Gungar du på stolen? Jadå
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Är faktiskt skitsugen på det,shit va kul!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger. Jag äter bara med gaffel.
Hur är din drömtjej/kille? Brunt halvlångt hår med lite lugg,Johnny i OC helt enkelt. Dethängerpåhåret.
Hur många syskon har du? 2 storasystrar.
Vad är du mest rädd för? Vara enda människan på jorden?
Är du rädd för blod? Ja,jag har börjat bli en riktig pussy now-days.
Saltar du på maten? Näe. Har aldrig saltat,vet inte hur man gör.
Gillar du att sjunga?Jaaaa:D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Börjar om två år. Gärna media.
Anser du att du är stark? Inte fysiskt,nej.
Brukar du sola? Lagom mkt på sommaren. Får mest fräknar ändå
Vad gör du om du får hicka?Blir stört irreterad.
Röker du? No comment...lala
Snusar du? Ew.
Använder du knark? Knaprar Ipren dude
Kaffe, te eller inget? Kaffe! Latte eller mocca.Sweetheart eller earl grey té
Har du en besatthet? Många.

A TRACE
v

åh, trodde att jag var den enda som gillade johnny i OC :D han är så jävla söööööt

2006-03-15 @ 12:00:23
Anonym

johnny 4 ever asså

haha

2006-03-15 @ 18:29:59
Sara

Johnnny e heet som faan ;)

2006-03-15 @ 19:05:32
Anonym

Röker du?! Baaad for the skin

2006-03-15 @ 19:51:57
Julia

lämna dissandet av piercingar bakom diig..

Susanna

v:den enda???!!
anonym6sara:aah tackar för att ni instämmer
Julia:oh i never will

2006-03-15 @ 22:13:54
URL: http://fashionistas.blogg.se
v

aa, alla jag känner dissar honom :(

2006-03-16 @ 17:48:19
Anonym

Röker du?

2006-03-16 @ 19:16:04
anita

nej susanna du röker inte :P haha vadå jag har skit stökigt i mitt rum, ska föresten hälsa min säng från dig ;D

2006-03-17 @ 22:26:46
URL: http://aannii.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback