Uh i love it

Det var skitkul första dagen på Condeco! Förutom att jag fick gratiskäk, blev jag polare med en i min pararellklass som praoar där nu också och tjejgänget som jobbade var hur goa' som helst. Speciellt Lena som var "chef" och lite smått galet :) Längtar till imorn ;)
Det är en releif att kunna posta massa bilder på bloggen så här kommer några våroutfits...

dONNA kARANNASUI
Donna Karan                                                             Anna Sui (svart spetsklänning e coolt också!)


Hihi.Måste inflika igen hur jävla soft det är att få käka frukost och lunch på Condeco (får välja vad jag vill!), mm sweet latte och mozzarella ciabbata som egentligen skulle gått loss på 70 pix typ...
Som en av tjejerna sa idag till min lärare: "Ja dem ska få äta aallting på menyn så dem kan den utantill..."
Inte mig emot!




A TRACE
Bohemica

Älskar klänningen från Anna Sui!

Aamanda

Hej! underbar klänning alltså den svarta=)

2006-03-13 @ 19:49:45
URL: http://aamandas.blogg.se
eliza

2 perfekta klänningar till våren=)

2006-03-14 @ 11:36:41
URL: http://eliza.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback