Vilket kap

Min syster Joanna berättade att hon sett hela SATC-shoeboxen för 300kronor! Ok,den är begagnad såklart men ändå. Så länge skivorna inte är rejält repade så är det ju värsta pangpriset.
Erbjöd mig att vi skulle dela alla 3,men hon vill nog köpa den själv...Hoppas ingen annan hinner före bara.
Nu ska jag kolla förresten,tack tv3 för repriser.

(På O.C idag,what's up med Ryan i slutet?)

A TRACE
Sofia

Ja, jag undrar också det (Ryan).. hmm =/

Anonym

Meeh.. =P Han är ju arg och sur för han ville verkligen slå till killen som tog marissa eftersom han älskar henne och vill ta hand om henne. Han vill beskydda henne och vill inte att nåt ska hända me henne, spec inte på hans bekostnad...Sen fick han ju inte slå killen trots alllt utan hålla sig...Så han slog hårt på säcken för att bli av med frustrationen...Sen ..vare bara jag eller va han lite tårögd också? : )

2006-03-16 @ 15:45:55
Fanny

ah du har klart roligaste bloggen :D

2006-03-16 @ 17:16:27
Fanny

ah du har klart roligaste bloggen :D

2006-03-16 @ 17:16:27
corinne

Vilken lyx! Den är ju lite dyr att köpa. Men man kan ju ladda ner förstås.
http://corinne148-lastyle.blogspot.com/

2006-03-16 @ 19:55:47
URL: http://corinne148-lastyle.blogspot.com/
Susanna

anonym:jo det förstår jag med,men jag tyckte det var ett litet konstigt inslag ändå...anger management probs?
Fanny:vad glad jag blir:D
corinne:tyvärr var den borta idag :(

2006-03-16 @ 20:37:36
URL: http://fashionistas.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback