Fear of heat

Nu ska jag sätta mig ute på balkongen och plugga espanolish. Jag är väldigt känslig för värme och egentligen tycker jag det är för varmt nu (fast det får man ju inte säga ;P) men jaja.
Tänk folk med pool nu? God,vilken dröm!

Nu är ju sommaren typ redan här men det är fortfaranda ca1 månad till sommarlovet. Och för en vecka sedan hade jag INGA planer,panik?Ja.
Och vi har inget sommarställe heller & att sitta i fullpackade Götet (Friidrotts
EM(?),Ggbgkalaset,Gothiacup:P
) hela sommaren är inte så värst kul.
Men igår blev det ändring på det, nu kanske det blir;

Turkiet/Kroatien med min bästa kompis (förra året var vi i Egypten)
•Hälsa på min moster i underbara Schweiz och alperna
•En kort tripp till London med en kompis,bo hos hennes farmor&farfar och gå på POTC preimären där :D Vi ska träffa Keira,Orlando och Johnny hallåå...

Så det är detta jag hoppas på:D
Vad ska ni själva göra i sommar?



A TRACE
Anonym

din sommar låter inte helt fel! själv har jag inga planer, förutom konfirmation vilket jag inte ser jätte framemot. kommer bli tvungen att sitta i kyrkan varje dag den första veckan av sommarlovet, sedan åka på läger i typ en och en halv vecka.. längtar endast efter presenterna :)

Anonym

Grekland med en kompis och mina föräldrar. Och så ska jag och två kompisar till Gävle där en av dom har hyrt ett hus ;D

Och så lite landställe på det så ska det nog bli en fin sommar..

Var i Kroatien förra Sommaren, det är grymt härligt där! Mycket fake-gucci solisar och sånt ;)
Åker ni ensamma isåfall?

2006-05-10 @ 17:15:58
sara

jag har pool:) hihi

2006-05-10 @ 17:54:46
sara

Älskar Egypten!!!

2006-05-10 @ 17:55:20
Susanna

anonym:hoppas allt blir av bara,än så länge är det bara planer.men från alla jag har hört ifrån som konfermerat sig har tyckt att lägret är typ skitkul. så det lbir säkert nice

anonym:Grekland är alltid härligt!Haha fake-gucci,det låter ju bra;) nej med hennes mamma och hennes mammas vännina typ.

sara:i envy you... sj tyckte jag det var FÖR varmt och lite för turistigt

2006-05-10 @ 17:58:16
amalia

hmm, pappa vill typ till skottland, jag vill till skara sommarland :P , förra året var jag i london & i new york det hade vart kul att åka dit igen!

2006-05-10 @ 18:18:52
Anonym

gothia cup är väl kul om något. oh älska fotboll!

2006-05-14 @ 13:48:37
URL: http://yomaakitycat.blogspot.com

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback