"Min favorit kändis"

Utmaning.
Även fast jag (som resten av svenska folket) är jävligt kändiskåt,så är min absoluta favorit celebritet mr Johnny Depp.
Kanske ni vet vid det här laget,förresten. Jag och Anna är smått besatta faktiskt,och har nästan sett varenda film han gjort-well duuh.
kmhghg  johnjjj

Framförallt beundrar jag honom för hans talang. Han är världens bästa skådis,kom inte och säg nånting annat!:D  Båda mina föräldrar har alltid jobbat inom teatern och jag har sett MYCKET skådespel. Och Johnny är såå duktig. Han stjäl verkligen kamerna.
Sen så  lyckas balansera Hollywood-känsisskapet med roller han verkligen vill ta, ofta i lite annorlunda/"independent" filmer. Pirates är egentligen den enda riktigt såkallat kommersiella filmen han har gjort. Men Johnny Depp är nästan ännu bättre off-camera. Så  smart-åsikter,tankar allting!
Läs intervjuer så förstår ni vad jag snackar om.
Sist (men inte minst) är ju människan stört snygg. God, vilka ögon tillexempel. Och coool.
Bäst är han i Pirates och Secret Window.

(På delad andraplats kommer MaryKate och Ashley. Har alltid älskat dem brudarna,framförallt MK!)





A TRACE
Anonym

Bachelor Bob & Estella tell all!
"We want to make it last"

2006-05-06 @ 20:03:57
Susanna

anonym:mhm?

2006-05-06 @ 20:04:23
Anonym

yeck.. gillar inte honom.. fast han är iof grymt bra i Gilbert Grape.

Och apropå ingenting - se Elisabethtown, alla som är suckers för amerikanska komedier lär älska den. Det gjorde iaf jag ;D !

So long

2006-05-06 @ 20:28:26
Susanna

anonym:neej,dont even say it;) den har jag hemma,riktigt schysst fast orlandos amerikanska är väl kanske lite stel haha

2006-05-06 @ 20:30:06
Anonym

åh gilbert grape är grymt bra, höll på att glömma bort den!

SARA

ÄLSKAR johnny, så snygg! Speciellt i pirates of carribean, längtar tills filmen! Den visas på my birthday:)

2006-05-06 @ 21:14:11
Stephanie

Tycker att han är bäst i Edward Scissorhands :)

2006-05-07 @ 00:00:50
URL: http://stephanier.blogg.se
Anonym

Hatar secret window... Det sämsta jag sett typ. Men annars älskar jag honom!

2006-05-07 @ 11:34:46
v

åh johnny boy =) =) så snygg och verkligen en bra skådis. verkligen.

2006-05-07 @ 20:16:30
Susanna

anonym:den e skitbra,fast det var ages sen jag såg den
SARA: jag vet min favorit all time,
Stephanie:jo han e riktigt bra där.men inte lika snygg,eller hur?;)
anonym:vaa? åh jag älskar den. fast den är ju absolut ingen skräckis som vissa vill kalla den...
v.verkligen :D

2006-05-10 @ 18:01:55
sarah

jag antar att du inte gillar MK & Ashley för deras skådespelartalanger...hehe...för det har de inte några.

Jag älskar också Johnny Depp. Han är helt klart den bästa. Kommer i håg på 90-talet när det var en sån Johnny Depp VS Brad Pitt hysteri, o alla gillade Brad allra bäst, förutom jag då. Johnny slår Brad med hästlängder vad gäller Talang, utseende o fru (!).

2006-05-22 @ 17:37:07

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback