Jag som egentligen hatar Scarlett

Älskar den här bilden. (ursäkta för min långa rubriker men jag måste uttrycka mig rätt...)
Alla var ju snygga faktiskt. Fast håller med min sis,thats a new one, om Dita. Överhypad och alldeles för vit i facet.

öläöä
Idag köpte jag iallafall vinter kappa och höst/vinter stövlar. Som vanligt med jack och skor-köp blir jag aldrig riktigt nöjd men nästan. Och som vanligt blev det svart.Ni kanske får se bild men kanske inte, jag e ju lite lat som sagt.

Förresten hade jag förberett värsta inlägget om massa vårvisningar. Hälften togs bort så det blir bara Chloé just nu. Postar det iaf.  Annars gillar jag Chanel & Stella McCartney änsålänge!

A TRACE
Elin

Hur kan man inte älska Scarlett, hon har ju all utsrålning i världen den kvinnan! =)

2006-10-11 @ 20:13:44
Ida

De där bilderna.. wow säger jag bara så vackra och farliga på samma gång.

Sigrid

håller med½

2006-12-13 @ 18:00:20
URL: http://sigrid.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback