Torsdagsmusik

Först måste jag bara vara lite stolt. Jag suger hårt i skolan förutom i svenska så mitt mål sjuan har varit att aldrig få mindre än MVG- på skrivuppgifter. Efter detta bokredovisningsprovet var det G- G- G- som etsat sig in i hjärnan.But no! Det blev 3 vackra bokstäver denna gången igen...Ok,jag vill inte skryta. Däremot kan jag inte skilja på DE/DEM. Känn er fria till att påpeka när det blir fel här på bloggen...

Nu har jag upptäckt världens finaste låt (at least for now)- Hurt från Christinas nya platta. När hon sjunger im sorry fooooor ryser jag lite. Jävligt
snygga bilder btw, fast lite för naket kanske.
Annars idag:
All my life-Foo fighters (såg skitbra live i musiken idag)
Behind blue eyes-The Who (internlåten med Emt...)
Heart in a cage-Strokes
The end has no end-Strokes
Sams town-Killers
Put your money where your mouth is-Jet

Nu jag och Juliette snart äta den antagligen äckliga halvfabrikat-lasagnen. Och så ska jag träna gitarr. Och så ska jag antagligen inte plugga på det typ 1000sidiga SO-provet.
Imorn, Djävulen såklart! Meryl Streep kickar antagligen ass där.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback