Gustaf and the gaang liksom

Jaa, Liseberg efter klockan 21 och en gryyym spelning. Vi blev alla frälsta av Mando Diao.
Gustaf är så schuukt skön! Bara gick runt där i sin hatt och sjung o va allmänt slapp.
"Vill ni snacka med min pappa?" Haha, jaa tack! Och nya plattan är gryym den med, Ochrasy-kärlek liksom.


å..ee
Hihi

A TRACE
Tova

Eller hur är Gustaf världens skönaste! Jag tror att jag stod precis brevid dig när du snackade med hans pappa, precis innan jag fick mina ballerina signade. Var det du som sa att du typ satt fast?? hehe. I love Gustaf!

2006-09-09 @ 17:47:25
Linnea

Gud, såg dom på gröna lund igår! lovely! Gustaf är sjukt snygg! :D

2006-09-09 @ 17:57:14
Sussie

Tova:lätt att ha är äkta badboyrocker asså;P Haha,det var säkert jag!
Linnea:såå bra e han"

cassandra

Nu får du inte tvätta armarna, eller gå i vattenpölar...

2006-09-10 @ 12:17:50
URL: http://www.cassandrasmode.webblogg.se
Amanda

jag skakade hand med gustaf (han blev lite förvånad över att jag inte frågade efter en kram...) och en signerad väska :D mina kompisar var på signering igår, de fick bl.a. björns (eller var det c-js?) tuggade tuggummi och en inspelad telefonsvarare som björn pratade in...en lyckad dag :P

2006-09-10 @ 17:44:37
Tova

Han mest troligt en badboyrocker! Mest av allt är han otroligt snygg!! specellt i Sheepdog- musikvideon. kolla på den.

2006-09-10 @ 19:29:30

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback