Thank you and goodnight

Härmed förklarar jag den här bloggen som en icke-modeblogg...:P Det känns lite falskt att säga att detta är en modeblogg liksom. Men det går på som vanligt yeahyeah.

Nu e Snook på Wish och antagligen sitter Ida där inne på vip-bord. Men min kära syster får ta lite kort/fixa ett personligt brev till mig;)Japp, I'm counting on you Joanna...
Min nya fav är iallafall Verklighetsutflykt AB ,ååh va den är bäst!

Detta var på repeat idag hos mig&Emt :D:

"ERIIK han lever verkligen lagom. Han gillar öl,verktyg och slalom.  ERIK har en fläckfri bakgrund. ERIK hade en perfekt barndom. Frid fröjd och röda kåkar.
Men en dag förstår han allt och han råkar ur balans ,han kan bara va sig själv när han åker utomlands.
Sprit,öl och gröna påsar. Vi trevar efter känslor fredan den 25:e.
I vårt välfärdssamhälle, låtsas vi som att det regnar ofta som som i England. Svenne gå o gö som vi nu, eller gå å köp ett liv nu.
Vi tar dig härifrån bort från din fredliga medelklass lagomliv,
Vi tar dig härifrån bort till en skrämmande spännande svenutopi .
 Innan dom skiljer sig tar dom en ålandsbåt billigt och bra och köper billig rom som ingen vill ha.
Båda två skulle föredra att simma tillbaks men de flyr,hon tar sitt politiska ansvar och skriver ett brandtal
fast hon innerst inne inte brinner nåt mer.
Men hon driver ett antal hemsidor som handlar om nån minoritet för hon flyr.
Jag vet inte riktigt vart jag ska men jag ska komma dit,moral och etik säger mig att lagom är skit
Wiggersen vet nog att Sverige e tryggt men verklighetsutflykt ger dom en identitet.
Själv flyr jag när ni tycker till om snook  till en sagolik vardag där jag får va en lycklig idiot.
Så gör som vi överdriv eller gör det många andra gör köp ett liv nu. 
Alla följer samma norm man blir stöpt i samma form
Alla döljer samma sorg
Fan det är nog för att sverige är så Tryggt som vi gör en verklighetsutflykt"

"Va ska jag snacka om jag hatar alla killar.förutom,

sjuttonåriga brunetter med kofta,converse,och Kosshörlurar runt halsen " Sussie på MSN


Nu har jag cash till att fixa rum iallafall. Byta tvbänk,garderob,sängbord och antagligen en bit brokadtapet på väggarna.
Men  hjälp vilken garderob??

Näe,Piggelin var det ja..hejhej.


aa



A TRACE
tara

Den tredje, eller fjärde garderoben!

cherry

jag hoppas att lite pics kommer visas för oss nyfikna också? ;-)

2006-09-02 @ 23:52:49
URL: http://cherry.webblogg.se
Ida

Jag är kompis med bruden som designer och syr Snooks kläder hon skulle hjälpa till på konserten tror jag. Hon sa att de är snälla men upptagna ;) själv är jag inte så intreserad av varken deras musik eller utseende ;) Synd att du inte fick gå på konserten.

2006-09-03 @ 09:18:10
URL: http://luckyem.webblogg.se
Anonym

tara:blev en blanding med en spegeldörr :D
cherry:på garderob?
Ida: åååh orättvisa

2006-09-04 @ 21:16:56
cherry

nej, snook, of course:)
gärna garderoben också i och för sig! skulle vara kul med lite inspiration, håller på att fixa garderober själv nu och har noll fantasi..

2006-09-04 @ 23:22:28
URL: http://cherry.webblogg.se
Estelle

Piggelin är så gott!

2006-09-14 @ 14:56:30
URL: http://estelles.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback