"I watch the ice melt on the glass, while the eloquent young pilgrims pass" *

Jaaa, jag ska börja ha låtutdrag som rubriker.
Det mest aktuella är att av någon djävla anledning ska vi ha en redovisning i skolan imorn (?) och varken jag eller Ida är färdiga ännu. Att sitta klockan tolv på en fredag och göra skolarbete, en sådan nörd visste jag inte ens fanns i mig!
Pretty cool man. Dte finns inte så mycket väsentligt att säga.
Förutom 86 fucking points av 90 på nationella engelska :D Och mvg på svenskan, och hmk-provet! Damn, när blev jag mvg igen ;P?! Sedan jag började använda engelska niggah-uttryck i var och varannan mening kanske, som en och annan wannabe.

Hittade ännu en weirdolåt,Too drunk to fuck- Nouvelle vague, flumpower, lyssna på den i vilket fall.

Nu har jag och Idan kommit överens om detta att nu ska vi peppa inför få-suss-att-sova, vilket brukar vara omöjligt såhär tidigt på en fredag, iallafall utan lite alkohol i kroppen liksom. Att ligga nedtvingad i en varm säng med kuddar och skit i totalt djävla mörker med stängda ögon, fyfan vilken ångest alltså! Men men, övning ger färdighet så vi ses,
tjaaaa

*Young pilgrims-Shins

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback