Jag är en epidemi!!

Frågan är hur många gånger en människa kan vara sjuk under en livsstid? Och min livsstid är ju än sålänge bara utsträckt till femton år. En utläggning; min farsa blir råsjuk (för första gången i sitt liv typ), sedan blir syster nummer 2 sjuk men allt lugnar sig och naivt nog tror man faran är över. Icke! (för att citera Percy).
Mmm, inget kännetecknar valborg och maj som halvfeber och öm hals... Vänner och bekanta får förlåta mig för jag är verkligen en levande bacill. Eller en bakterie. Eller en smittokälla typ. Fröken Grunden till alla sjukdomar.Beware!

Å andra sidan är mitt rum bästa platsen i världen att vara i nu en dag som denna, eftermiddagssol med vinklad persienn så allt blir softrosa,en säng med överkast på och ipodhögtalare. Allt blir en harmoni skiftande av mitt beigeblommiga örngott och bruna plyschkuddar. Det finns för övrigt ingenting mysigare än att sova på ett överkast med en IKEA-filt över sig. Okej, där var mitt tillstånd i all sin prakt.

Och igår blev jag ditched av mina lojala nära och kära halv två på natten i en allé. Tack!!:D

image248
bara för att jag saknar Sara, och hennes strokes-tee...och skolan..HAHA näe!


Easy to please-coldplay
Hey jude-Beatles
Stay golden-Au revoir simone
Please please please-Shout out louds



MUSIKKLUBBEN folks.


A TRACE
Malin

jag gillar din kompis t-shirt. kool man


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback