jag är klyschig

Nu  spöregnar det. Efter en snöstorm. Öhm?
Men jag har längtat efter regn så det är lungan, jag måste ändå dra ut och typ andas så jag inte faller ihop.
Av ngn anledning är jag döööööödstrött. Det känns som jag är sjukt bakis, itne ätit på två dygn, tränat sönder mig och förkyld. Varför?!?!
I vilket fall är det passande med regn, även fast man blir blöt. Äntligen dags för såna låtar liksom.

Dagar som dessa krävs låtar som dessa
Young pilgrims-Shins
Yellow-Coldplay
To let myself go-Ane Brun
To be gone-Anna Ternheim
To be alone with you
-Sufjan Stevens
For the widovs in paradise for the fatherless in Ypsilanti -Sufjan
Time after time-Eva Cassidy
Oh Horatio-Tiger Lou
How soon is now
-Smiths
Lover i dont have to love-Bright eyes
Halleluljah-Rufus Wainwright
Chasing cars
-Snow Patrol
Bittersweet symphony-Verve
Behind blue eyes
-The Who
Albion-Babyshambles
Minnen av aprilhimmlen-Håkan
Nu kan du få mig så lätt-Håkan

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback