Jag gillar vårat omtänksamma samhälle

Jag fick tillbaka min plånbok. Någon hade lämnat in den hos Västtrafik. Min 500-lapp var borta.
Först stjäl människan mina pengar. Sedan lämnar denne in plånboken till hittegods, liksom ja jag är en bra människa.
Var ligger moraliteten i det?

fuckers!

Okej, got it out of my system.
Idag är jag smått bakis efter massa Lindemanns (hahaha)och sugen på våran nya teve samt recordable DVD-spelare.
Ska däremot INTE försöka koppla in det hela själv, för min familjs skull... Vill mest vara hemma hela dagen och kolla på den lånade OC-boxen. Vilken nostalgi det är att kolla på tidiga hederliga OC-avsnitt, det är det nog för alla oss fd Marissa och Ryan suckers. Ja herregud det var på den gamla goda tiden, när Marissa var lesbo.
Egentligen,egentligen, har jag så sjukt mycket skolgrejer att göra. Någon skrev någonstans att lov inte ens borde vara berättigat oss eftersom tekniskt sett ska typ 90% gå till att plugga ändå. Fast min fina skola går ju efter montessori-pedagogiken, som är utformat att eleven tar mest ansvar själv. Passande för dig sussie!
Alla dessa djävla projekt/arbeten/redovisningar/presentationer. BLABLABLA. Fast vi ska göra bildarbete där jag ska hålla på med Andy Warhol det är ju okej, och så ska jag måla av något han gjort. Agnes skulle göra the banana-cool shit. Annars kan man ju göra det väldig enkelt för sig och köra på campbells soup haha kristin.
Okej nu drar det iväg väldigt här.

Apropå Roskilde,som nästan är hundra nu, så är Mika och CSS nyheter. Jga kan hålla med min syster om Mika. Han blev typ jättehajpad och indieklassad trots sin danspop och vadå festival? Det är som med Lily Allen, som jag fortfarande funderar över. Blev typ inte hela världen brainwashed till att älska,prisa och alternativisera henne?Nästan samma sak. hmm.
Däremot är han söt. CSS är rätt balla, fast lite en i mängden. Annars ser jag mest fram emot (såklart) Arctic Monkeys,Who,Peter björn & john,Beastie boys och Klaxons. Och Killers såklart! Hur kommersiell-arena-viskablinyaU2-rock det än är. Mando ska bli kul att se på festivalscen också:D
Arcade Fire har jag dock aldrig varit särskilt pepp, too much of nothing typ.

förresten så föregår jag addiction lite här och måste bara påpeka att julia är och klipper sig nu och hon kommer få exakt den frisyren hon vill ha. såklart. (förbittrad frisör-besökare)

image233
och HUR jävla mycket längtar jag inte efter att
se dig i slottskogen då?!?! jag är outsmarted...



A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback