What's up med lasagnen liksom?

Det är det enda jag kan beställa på café. Jag och Ida, under parasoller i regnet på Dali. KENT-smokes. Potentiell balklänning. Ny fuktkräm från b-iga Garnier. Grinighet. Digga vädret och blårosa himlen.
Sammanfatta sin dag i halvt konkreta meningar.

Little johnny jewel
-Television
Crosses-José Gonzales
Smooth criminal-Michael Jackson

Hej hela världen går Lily Allen? Jag fasar inför nästa "stuprör-ballerina-vit tshirt" hype. Jag fasar inför stundande H&M-era.
Blinging smycken,
pubhop, neon och limited edition-sneakers.
Vad fan, här sitter jag själv i xl hood
(iförsig från gina tricot!)och min nya lila-grönaklänning, med Arctic feat Dizzie och föraktar mig själv litegranna.

image246

A TRACE
Mim

Vart kommer halsbandetifrån? :)

2007-04-23 @ 20:40:45
lisa

haha, jag diggar rubriken X)

Suss

Mim: mohaha

2007-04-25 @ 21:50:06
URL: http://sussiella.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback