a la Emma

DROGER & DIVERSE SLAG
[X] rökt en cigarett
[] rökt en cigarr
[ ] rökt pipa
[X] rökt vattenpipa
[ x] snusat
[X] varit full
[ ] varit hög
[] spytt på fyllan
[X] varit bakis
[ ] spytt i en bar
[X] spytt dagen efter


SEX & KÄRLEK
[ ] ÄR kär
[] dumpat någon
[X] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[X] hånglat med någon av samma kön
[ ] haft sex med någon av samma kön
[X] hånglat med en främling
[ ] haft sex med en främling
[] älskar eller saknar någon just nu
[X] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[] gått fram till en främmande & frågat efter en kyss
[X] blivit tillsagd av en främling att jag är het
[X] hånglat med en polare
[] hånglat med minst 5 pers på en kväll
[] varit otrogen
[] haft sex på offentlig plats
[v] haft sex i en IKEAsäng
[ ] haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
[X "hur seriöst det nu var.."] varit kär i en lärare
[ ] gått på en blinddejt
[ ] legat med en medarbetare
[ ] blivit dumpad


ÖVRIGT
[X] skolkat
[ ] blivit avstängd från skolan
[X] flugit
[x ] ätit sushi
[X] legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[X] gjort en snöängel
[ ] haft ett te/kaffe-party
[X] byggt ett sandslott
[X] hoppat i en vattenpöl
[X] fuskat när jag spelat spel
[X] somnat i skolan/på jobbet
[X] tittat på en solnedgång
[] betalat för mat med bara mynt
[X] rört en orm
[X] blivit kittlad
[X] vunnit en tävling
[X] gått mot rött
[X] haft kramp
[] dansat i månljus
[X] varit vilse
[X] simmat i havet
[ x] sjungt karaoke
[X] blåst bubblor
[ ] förstört en fest
[] kysst en spegel
[x ] fastnat med tungan i metall
[X] suttit på ett tak
[X] tagit smärtstillande
] åkt släde
[X] stannat uppe hela natten
[X] plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
[X] gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
[X] klättrat i träd
[X] hoppat i en lövhög
[] sovit under stjärnorna
[] brutit ett ben i kroppen
[] sett en del av mej själv brinna
[ ] spytt i någons knä
[] svimmat
[X] fångat en fisk och sen ätit den
[ X] fångat en fjäril
[X] skrattat så mycket att jag grät
[] gråtit så mycket att jag skrattade
[X] fuskat på ett prov
[ ] använt ett falskt id
[X] skrikit tills jag blev hes
[ ] badat i en fontän
[X] glömt någons namn
[] sovit naken
[X ] haft en Britney Spears-skiva
[] haft en trädkoja
[ ] blivit arresterad
[ ] fått sparken
[ ] blivit puttad i en pool med kläderna på
[ ] varit med i en jordbävning
] varit i en bilolycka
[] byggt en kärra
[ ] kysst en fisk
[ ] varit en cheerleader
[] blivit rånad
[ ] sovit på en parkbänk
[] ätit ett helt glasspaket på en natt
[ ] hoppat från en bro
[X] sjungit i duschen
[X] drömt att jag gift mig med någon

li
vlivlivliv

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback