a la Emma

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nej

2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
såna som smaka citrus blandat med magsyra typ

4. Vad åt du senast?
ett mjöligt grönt äpple. sjukt äckligt

5. Har du fått någon komplimang idag?
nej(!)

6. Har du varit med i en rättegång?
nej

7. Är du polare med grannarna?
jarå förfan

8. Vilka språk pratar din mamma?
pratade svenska engelska och tyska typ

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercingen?
jag har ingen piercing

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
ilängesedan

12. Gay?
tvärtemot

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
bara dagen efter haha

14. Har du äggat någon?
nej

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
inej

17. Har du varit på stranden?
en gång för  längelängesedan

18. Har du haft en stalker?
nej fats Marc kom nära i sjuan hahaa

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
manfred,maria,petter

20. Hur bra är din syn?
inte alls bra. jag gissar astigmatiker.

21. Har du varit på ett party?
inte nåt som var riktigt PAAAAARTY

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
lets take a walk on the wild side..

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
jag ha ringen bror men du kan ta julia istället.

24. Har du varit utomlands?
ja. fast jag vill alltid hem till jantelandet efter en dag.

25. Har du sett din bästa vän naken?
jag ser henne oftare naken än med kläder:D

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
jag har aldrig varit på ett bröllop.så jävla ovärt

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
jag är för svag för att slåss tyvärr.

28. Var är dina syskon just nu?
julia är i schweiz (alt flygplan) och joanna i fåtöljen.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
alla har varit läskiga på senaste tiden. den typiska att jman rullar lite i sängen och så ramlar man ner i typ ett svart hål.SÅ JÄÄVLA LÄSKIGT.

30. Vem ringde dig senast?
anajta

31. Vilken tid gick du upp imorse?
väcktes äckeltidigt. typ elva

32. Vad ska du göra i helgen?
åka till danmark med stena line!

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?'
ja jag ska bara köpa cigg först, vi kommer direkt sen,.

34. När var du riktigt sjuk senast?
jag är alltid sjuk

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
antagligen...typ gustaf noren.vi kan ju låtsas att jag nuddade alex i sthlm.

36. Vad finns i din bakficka?
everything you've been looking for.

37. Har du färglinser?
nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
kollade på jay leno. jag hatar jay leno

39. Vad är det första du gör på morgonen?
tänker:gå upp,GÖR DET BARA!

40. Vad ska du göra efter det här?
fortsätta städa mitt rum och få tag på något sött, sakna julia.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback