Godnatt och håll käften

Alltså herregud. Kan folk SLÄPPA den jävla Facebook-hetsen??!! Vad är den ens för skit, och vad behövs sidan till? Den uppfyller inga roliga kriterier för en communitysite, råful grafik och man kan ju inte ens smygkolla på folk. Av någon anledning så anmälde jag mig någon gång i våras  för min kompis sa åt mig av någon anledning. Nu är det enda jag får i Hotmail-inboxen mail från Facebook ,"x added you as a friend on Facebook!". Människor jag inte ens kommer ihåg hur de ser ut typ. Verkar det som att jag bryr mig liksom? För det gör jag inte, tyvärr. Ni som vill kan ta kontakt med mig på last.fm, den enda community sidan som är värt något, alias Sussiella (as always).
 
Nu ska jag leta upp min sprit och mitt ciggpaket som min fucker till pappa "konfiskerat".
tss

A TRACE
emma

så rätt, jag fattar inte heller grejen med facebook, fett jävla TRÅKIGT!


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback