Jultips #1

I vissa tillfällen så blir jag om möjligt ännu lyckligare över att vi har internet till vårt förfogande.
Som när man tillexempel hittar miljontals med julkalendrar på datorn. Där man helt gratis svarar på någon enkel fråga, skickar in och tävlar om typ asfräscha priser, i 24 dagar! Här är de bästa jag hittat då va:
Veckorevyn (massa girlish grejer)
Modette (massa trendiga girlish grejer)
Tomtekalendern (massa random grejer)
Elle (massa dyra grejer)

Annars så är jag förövrigt förvånansvärt opeppig på julen. Jag längtar knappt efter mina smöriga brysselkål och rödbetssallad.. Eller nej! Det där tar jag tillbaka!

Så länge jag får Band of brothers-boxen så är jag helnöjd. Alla borde fan önska sig den! Trots en utav de mest amerikaniserade synvinklarna i tv-historia så är den fortfarande den mesta gripande produktionen i tv-historia.
Och nu, SÅ JÄVLA BILLIG!

image284
I love that dude...

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback