Go'natt jullov

Okej nu säger jag bara hejdå till lovet,som trots sina nackdelar, varit jävligt soft. Film,Harry Potter,min säng,musik, kompisar och lite partaj. Chill. Måste jag ens kommentera hur min kropp repellerar tanken på att gå upp typ 8 imorn för att släpa sig till den äckliga bratskolan,med nya ångestmoment som gymnasieval,nationella prov och slutbetyg? Nej,tänkte väl det.

Ikväll finns det inte ens nån anledning att försöka somna tidigt eftersom jag inte kunnat stänga ögonen förrän efter 4 varje natt senaste tiden. Nu ska jag kolla på Åter till cold mountain och sen lyssna på musik och bara sörja lite. Hahaa, okej bara så ni vet



ll
Richard Lloyd från Television, ballast &snyggast
(jaja julia)

A TRACE
Anonym

har du ej läst denna bloggen så gör förfan inte det:D! jag började nästan gråta, livet är så orättvist . http://sanneandstuff.webblogg.se/281106143905_the_kooks_d.html

2007-01-08 @ 15:56:52
Suss

hahaha fyfan hur avundsjuk får man bli :'/ det enda jag fick med mig var en poster som någon sen snodde,eh.

sanne

hahaa, det är ju min blogg ;)

2007-01-11 @ 22:40:19
URL: http://sanneandstuff.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback