Söndag - efter indianfood

Mitt livs sorg typ,det blir antagligen inge Hultsfred. JAG.HATAR.NÄR.ALLT.ÄR.SÅ.TYPISKT.
Men jofan,på nåt sätt ska det gå. Imorgon första bandsläpp,pepp pepp.

Helgen har varit lite kul faktiskt, hängt med Fattaru (som man tycker är så jäävla ball),suttit bredvid Henning/Eric och Mando vann Guldmicken!!
Skratt för att vi åkte till skolfest,haha. Parallellklasser e så kul.
Vi blev liksom tvingade dit, sen utkörda för att vi var JÄVLA FASCISTER OCH KOMMUNISTER!
I ett och samma sammanhang hihi. Brats är smarta människor.
*Vet du ens vad kommunism är?! -Ja,jag fick fan MVG på det provet!

(Och P har ju bara sin palestinasjal för att den är snygg också,hihi.)

Nu försöker jag skriva klart en novell till svenskan. Den blir nog alldeles för hemsk och konstig för min lärare. Hon är alldeles för mycket organiserad och perfektionist. Okej,hejdå,

Kasta sten-slagsmålsklubben
Love will tear us apart-Joy Division


A TRACE
amalia

va, va du me på p3 gulad galan? det va jag, jag och minkompis hade vip biljetter så vi träffade snook och en rad framför oss satt mando diao och kent! kram


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback