sova?

Önskar jag kunde somna då man ska sova. Det är så freakin obekvämt att sova vid denna tiden på dygnet. Seinfield's on,liksom.
Mitt hår är vått också, läxorna inte gjorde,
gympakläderna smutsiga och sängen stökig.
(DET ÄR DET VÄRSTA,VÄRSTA ATT HA OFRÄSCH SÄNG)

Jag vill mest ha tjugoandra februari. Det är förfan 3 veckoooooor. Palla det.

Och the Who kommer till
Glastonbury festivalen!!! Vill,vill,vill
Förstå,vilken jävla dröm..Bang på Hultsfred,Arvika och Roskilde...
Jag vill till Storbrittanien där allt finns,där allt händer, där allt gjordes.

Kortsiktigt vill jag ha helgen,pengarna och solen. Och nya kläder, ciao.

*(idag var det tydligen sista dagen för gymnasieintagningen ?)

A TRACE
Anita

Nää, de har förlängt det till 4 februari istället eftersom många inte kunde söka de sista dagarna pågrund av att det var så många inloggade. Dessutom krashade indranet :/

sanne

the who kommer till roskilde ocksåå ;D men serri, england is the shit!

2007-02-08 @ 18:33:35
URL: http://sanneandstuff.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback