Sjukt intetsägande

Hihi. Den här trailern för nästa animerade kändis-voice nextbigthing filmen är ju rätt rolig. Jerry Seinfeld borde leva för evigt...




Den här sommaren har jag...
blivit av med min festivaloskuld
och därmed fått vara me dom den värsta Roskildefestivalen ever
stått längst fram när jag såg mitt älskade favoritband för första gången
jobbat i klädaffär och känt mig ruskigt vuxen
jobbat som ogräsplockare och känt mig ruskigt liten
schteekt i Marbella med Agnes
köpt en liter rosé för 8 kronor
redan tappat kontakten med massa folk
x x som är x x som varit x i x
tappat greppet om "hälsosam inställning till mat"
tappat greppet om "hälsosam inställning till rökning"
helt tappat lusten till vodka
varit rätt stressad och tankspridd
fått världens bästa svarta snygga iPod
fått harry potter abstinens och kommer va tvungen att läsa om bÖckerna för 25e gången
tagit mig från roskilde station till göteborg på en natt på nåt jävla vänster
flugit utomlands själv för första gången
bott granne med antonio banderas


fortsättning följer!

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback