"För vi har inte tagit studenteeeeeeeeeeen"

...fyfan va vi är bra!". Jag tycker man borde firas för att man inte tar studenten, hallå- respekt. Vi har våran ungdom kvar!

I vilket fall så gjorde vi en sån där klassisk rolig grej på spanskan. Skriva ett brev till sig själv, som vi sen ska få hemskickade i trean när vi går ut. Hoho, fett roligt.
Några nyckelord: the parc, da crew, marlboro orginal, pirates, artic monkeys, johnny depp, alex turner, svart, rosa ipod mini, bitterhet, sussiella.blogg.se, slapphet.
Jag kommer skratta lika rått nu som när jag läser alla de där meningarna på studenten.
"Haha vilken tönt jag var,fyfaaan!"
Sedan så kommer jag kolla ner på mig själv och sakta men säkert förstå att jag fortfarande är samma tönt.
Belive me!

mest för att intala mig själv:Imorgon hämtar vi ut Roskildebiljetterna, farsan är inte hemma, och jag ska jobba på MQ nästa vecka. Så saker är inte lika farliga som de skulle kunna vara.

image262
ronnie- han ska sitta å vara svår i Frankrike.
22 år
har väl klyschor varit så sexigt!



(och hur kunde jag ha så fel om alex schulman?)

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback