Funkgitarr!

I've never known love like this before...höhö. Nej men seriöst allra bäst är den ju i Stevie Wonders Superstition.

Jag är väl bara tvungen att kommentera niornas bal lite. Fett schteeeekig såklart,jag menar dug Samskolan. Här nere ser ni de fina herrarna och min kavaljer är bruden längst till vänster haha. Som ni också ser så var väl jag och ida allra minst "baliga".
Själva eventet (;D) var inte så djävla ball, förutom rökbalkongen. Och det faktum att Emma satt på a la brat-bordet med packade backslickare hihihi. Kul underhållning! Agnes vann årets bästa sångerska, Harald bästa musiker. Vadå att jag blev stolt förälder?! För första gången i mitt liv så gick jag helt allvarligt runt i högklackade lack peeptoes, värsta surrealistiskt. Jag har nog aldrig känt värre smärta. Alla ni kvinnor därute som använder denna typ av skor typ ofta, till och med till vardags HUR FAN TÄNKER NI?
Tacka gud för converses liksom,bytte såklart när jag vandrade hem i natten genom Vasa.
Nej, vi skulle icke till Avenyn och efterfesta med skumpa och ståt.
image259image260

Old school sväng är fan riktigt gött alltså. Gammalt är gott.

Mamas and the papas-California dreaming
Mamas and the papas-Leaving on a jet plane
Stevie Wonder-Living for the city, jag avgudar Stevie!
James brown- Play that funky music white boy
Chuck berry-Johnny B Goode

Nu,Traffic på fyran. /bye bye bitches


A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback