G(h)et fabulous

Jag är så djävla steeek med mitt nya påprackade jag som, wangster. haha
"Cuz i'm young and i'm black and my hat's real low??"
Det här var Agnes idé, folk! Jaja i vilket fall så är allt rätt chillin' för tillfället.
Massa sol och cigg, massa hatkärlekade pretton,massa stammishak,inte lika mycket sömn&skola.
Nästa vecka är det fan lov också ;D Yeaj.
Fast påsk är sjukt överskattar, vem gillar egentligen påsken.
Typ äckel-godis i töntiga påskägg och kycklingar och fula prydnader så som flätade korgar, grenar med fjädrar i och liknande. Å andra sidan är allt som har med ledigt och gåvor att göra,väldigt väldigt härligt.

Antagligen beror mitt lite upplyftande humör delvis (delvis!!) på att jag har lite dough att spendera. Mina flashiga röda pilotbrillz hittade jag på Wedins av alla ställen, för en hundring! Jag och Ida blev intervjuade av Gp när vi satt i Brunnsparken och frågade oss om vårmode. Öhmm... Jag vet inte, converse jeans slappa t-shirtar ?.
Hon dissade mig rått och kommenterade sakligt, var inte det där lite mer förra våren :D :D :D?
Babyblå kavaj-klädda biiatch! That's wack!Fast jag kan inte klandra henne...Vad vet jag om vårmode.
Vet att jag vill ha "morotsbyxa" (HATA det ordet!?), asså baggyjeans med stuprörsben.
Om någon som får syn på några som inte kostar massa stålar(eftersom mitt cash flow inte flowar SÅ mycket) holler!
Det bästa är ändå att Arctic kommer till Denmark. Jag menar, jag har väntat på detta i snart två år!!!!
Annars lyssnar jag mestadels på Kinks-samling nu (the singles), The Kinks är så sjukt djävla bra. Dem kan låta så mycket rock n roll, 50tal, Beatles och 70spunk samtidigt. Hur lyckas man?Jag älskar!
Damn it, detta funkar inte med min nya personlighet. Shitt dawg!

Näe dagen till ära sätter jag på Intergalactic med Beastie, dem var whiteass wappers precis som jag.
image229image230

Laterrr, my bitches and niggahs!

observera antalet ghetto fabulösa ord i detta inlägg, tjaa.

A TRACE
Anita

Vad håller du på med? :P fuling! :D

Suss

Anita: haha get used to it biiatch! haha eller inte...

2007-03-30 @ 14:58:08
URL: http://sussiella.webblogg.se
Anita

Men gå och lägg dig!!!!!!!! :P

2007-03-30 @ 17:21:13
URL: http://anitaandersson.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback