Jag har köpt ny mobil

Den är fett schtekig. Fast kanske inte ändå... Jaja.
Och nu väntar jag på Ida som är officiellt 2 och en halv timma försenad. Skills!
Hon ska i vilket fall färga mitt hår, mina toningsförsök fortsätter. Typ någon nyans mörkare denna gång, men mitt hår börjar bli gulbrunt så det är väl behövt :S 
Senast skulle ju Ida också färga mitt hår och då var jag ettrig motherfucker och jättejättenervös. Ida var å andra sidan super professionell eftersom hon av någon anledning kan det där med hårfärg.
Ikväll blir det kanske lite parteystuff fast vet inte riktigt. Hon har ju en påse med sig så jag menar vafan.
Iallafall drar vi väl till Meeths och ser på Göteborgs finest (ungdoms-metal band dvs).
Själv mår jag djävligt illa och vill sova som en stock. Men mest är det lovlovlov, det är skönt.

En krönika jag skrev när jag var lite arg på pretton kanske publiceras i Gp nån dag förresten. Mna kan hålla utkik iaf.

*Trötta ögon,suddigt seende, yrt huvud, snurrig kropp, illamående mage???

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback