Sacre chapeau (tillägnad sara)

Idag sken solen mer en någonsin.Yeaaaaaaaj. Och nu är himlen fin och blå och ljus, och jag blev lite upplyft av mitt och Idas samtal. Och jag sov inatt!!!!
I skolan ska vi ha SA-projekt, där vi först ska redovisa framför andra elever och sedan i aulan för alla föräldrar me dmick och grejer. Jag och Ida är med Kristin och Wennstam. Haha, okej.
Vi ska göra ett projekt om vänner! Haha inte vänskap alltså utan om
FRIENDS. Dessa föräldrar kommer undra va för skola vi går på egentligen...moha. Jag ska ha Phoebe och Chandler asså!
Fett kul att vi hade hot-hunk-guy som vikare idag. Han e den snyggaste vuxna man som finns, eller ja för tillfället. Och han lyssnar på Strokes! Och belle & sebastian! Hothothot.

Just det 1 grej, jag brukar ofta lyssna på musikbyrån men när dem säger att Chips ahoy (m. Hold steady) är en av årets bästa låtar så börjar man ju undra. om ni ska höra på något idag,lyssna istället på,

Je veux te voir-Yelle
Like a star-corinne bailey ray
Gravitys rainbow-Klaxons
Erase and rewind-Cardigans

image222
haha i remember when. (bevis på att jag blir jätte på bild!!)





A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback