Gyllene korn

Sådant som lyser upp världens hängigaste måndag.
Citat från diverse källor.

(På SO-lektionen, apropå om homosexuella ska få gifta sig i kyrka)
"Hela bibeln handlar ju om dubbla buskap. Asså jag menar, ta bara den dör apostelskiten det är ju bara ett stort djävla gangbang!!" /Grethe

(Austin powers filmen)
"Hello, I'm your father Scott"/Dr Evil
"I've never seen you in all of my life and now your expecting us to have a relationship?!... I hate you!/ Scott


(Byyyy the waay. Jag känner behov utav att ta upp det här med "jag har världens sämsta humor"-begreppet. Vad är det för sak och säga. Vad är bra humor? Typ roliga historier? Dåliga skämt är ju såklart roliga. Jag menar bara att alla alltid går runt och säger jag är sjukt lättroad och jag har sjukaste humorn och vad är då vanlig humor? En man som får en paj i ansiktet eller Rondo-fars typ? Mhm.
Fortsättning följer..)

IDAG HA RJAG LYSSNAT PÅ LINKIN PARK and I luv it.

A TRACE
agnes

grethe, grethe. Ibland undrar jag om jag ska skratta eller gråta. (har dock aldrig varit så road på en s.o lekt hahahahaha)

2007-05-26 @ 12:14:29

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback