Jag behöver mina glasögon!

Inte för att jag har några.
Men, om jag hade haft några (vilket jag borde) så hade jag verkligen behövt dem nu. Mina ögon och mitt huvud värker och jag ska kolla på massa teve, så jag menar.
Iallafall.

Idrottsdag är ett  konstigt påhitt. Precis som orientering. Men att sitta vid en campingplats och göra brasa av pappersbitar medan man känner doften av m&ms joint är desto roligare höhö!
Fan, detta skulle ju inte vara en dagboks-blogg. Varför vill någon veta något om min djävla dag liksom? Sick.o.

Intro-riffet i Speaking in tongues (Eagles of death metal) är ett utav de bästa. Ser fram emot på roskilde och way out west assaaa. Annars är ju Little sister (Queens...) verkligen värt att vänta på. Damn!

på återseende kära dagbok. jävla dagbok!

A TRACE
julia

vad har du sökt för linje till gymnasiet?

2007-05-10 @ 16:53:33
Suss

julia: samhäll-kultur, själv då?

julia

okej :) media

2007-05-10 @ 19:52:54

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback