Man ska inte du:a sig själv

Jag har köpt två klänningar, för första gången i mitt liv. Och ingen sitter liksom bra.
Jag missade musikprovet och kommer inte få göra det.
Jag hade historiens värsta baksmälla som fortfarande sitter i.
Jag är tvungen att läsa "Go Ask Alice", och det är det sista jag vill just nu.
Jag har ett prov om run/fornsvenska imorgon, ?!?
image249
Lilla indieälskling...man bara måste.

Förresten, det är rätt inspirerande att se hur  produktiv man kan vara. Jag menar, kolla bara på hur mycket skit jag har hunnit skriva på 365 +23 dagar. Woho.

A TRACE
julia

jag har läst go ask alice! den e faktikst as bra ;)
lycka till med allt :D

2007-05-03 @ 13:02:16
Sofia

Jag har 9594049 nationella prov och 499494 inlämningar och lika många projekt. Jag vill bara dränka mig just nu.


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback