Även om Anja är en jobbig nittiotvå

Puss på'rej.

Ibland finns det ingenting bättre än att frossa naturgodis i fåtöljen framför Sagan om de två tornen med Anja och Ida bakom sig.
Jag KAN bara inte förstå mig på folk som seriöst INTE tycker om Sagan om ringen-trilogin. Fine, alla finfilmsmakare och kritiker och svåra människor blabla, det är typ världens mest underhållande film. Jag gillar inte dessa anti-människor. Sluta vara så anti!
Alltså bara Frodos isblåa uppfodrande blick, Sams oförklarliga grova amerikanska accent, Aragorns hjältelook, Sarumans näsa och (framförallt) Legolas med sitt vita svall som står och spejar ut över bergstoppar med en bekymrad min borde väl förfan räcka! Klyschor i all sin prakt!

Ja,det var väl mest det.
Jag avslutar med citera Legolas. Och ja, jag tycker också att Orlando Bloom är den mest cheezy och dåligaste ursäkt för en skådespelare, men det gör inget.

"Red sun is rising. Blood has been spilled this night"

Och Galadriels överspända stämma:
"I feel it in the eeearth"

A TRACE
emma

töööööööööööööönt, tööööööönt TÖNTTTTT usch jag saknar dig tönt


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback