Lila ögonskugga

Nu var det ju så att jag skulle skriva någon inlämning om EU. Men det enda jag kan göra är att sitta och lyssna på Is there a ghost. Band of horses-låten ni vet, som är grym, grym medan jag kan tycka att Band Of Horses i allmänhet är en aning överhypade. The Shins är en bättre och finare version.

Band Of Horses-Is there a ghost


Shins-Saint Simon



Tänkte pröva mig på och skriva ner en sådan där liten roliga dialog anekdot här på bloggen, liksom alla andra.
Jag: Jag tror fan du smittat mig jag känner mig snurrig och min hals gör ont
Julia: Ja, du ser allt lite sådär plufsig ut

HAHA. Det var väl väldigt roligt.

Nu börjar f.y.i min Sylvia Plath era, if you know what I mean. Tömma pärmen, köpa linjerade A4or och sen så!

A TRACE
rockpoet

Vad är du smittad av?

s

AIDS!

eller förkylning...

2007-11-13 @ 23:35:26
URL: http://sussiella.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback