The girl from Copacabana

Her name was Lola, she was a showgirl
With yellow feathers in her hair and a dress cut down to there
She would merengue and do the cha-cha
And while she tried to be a star, Tony always tended bar
Across a crowded floor, they worked from eight til four
They were young and they had each other
Who could ask for more?

Det var egentligen bara det jag ville säga.

Min mage håller just nu på att vridas ut och in utav resterna från vodkan igår. Eller så är jag bara fortfarande full typ.
Man vet aldrig!

Idag hyrde jag O.C tredje säsongen för 70 spänn i en vecka. Jävlar vilket kap! Jag har ju precis kollat på första och andra. Sista scenerna i sista avsnittet av första säsongen, det är typ det finaste i tvhistorien. Här börjar massanvändandet av Hallelujah förvisso, men det är ju bara så vackert, så vackert.
Fuck, O.C är bra.



A TRACE
Garnow

O.C tar över ditt liv

2007-11-05 @ 21:09:57
Anita

nej oc finns i våra liv!

emma

oc fuckar upp era liv!

2007-11-21 @ 13:51:54
URL: http://emmmat.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback